poniedziałek, 25 lutego 2013

Owoce pod kocem :)

Pomyślałam, że warto by przedstawić czekoladową wersję jeszcze czegoś w zgodzie z zasadą "czekolada dobra na wszystko". Wcześniej zaproponowałam sałatkę owocową pod kołderką, dziś mam dla was 

OWOCE POD KOCEM - oczywiście czekoladowym ;)
2x łyżka śmietanki słodkiej
2x jajko
1x łyżka mąki
1x łyżeczka naturalnego kakao (ewentualnie 3 zwykłego)
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
olej do smażenia
1x banan
2x kiwi



















Wszystkie składniki oprócz owoców i oleju dokładnie wymieszaj. Najlepiej użyć do tego celu trzepaczki (likwiduje grudki). Na patelni rozgrzej olej i wylej na nią ciasto. Piecz z obu stron, tak aby jajka dokładnie się ścięły. Wyłóż gotowy "omlet" na talerz. Nałóż na niego pokrojonego banana i kiwi (oczywiście owoce trzeba najpierw umyć i obrać ;p). Jeśli lubisz możesz całość posypać startą czekoladą albo dodać trochę bitej śmietany. Ja zjadłam samo :) 
Smacznego! 

2 komentarze:

  1. troche tak omletowo-naleśnikowo. brzoskwinki by sie przydały zamiast tych kwaśnych kiwi. jaka opinia oliwiusza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwiusz jeszcze nie jada :) A kiwi miałam pyszne przejrzałe ;)

    OdpowiedzUsuń