czwartek, 27 grudnia 2012

"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?"

No właśnie. Dlaczego? Spotkałam się z tą książką z powodów czysto osobistych ;) Chciałam trochę podreperować mój związek nadwyrężony pojawieniem się nowego członka rodziny.
Z pomocą przyszły mi koleżanki (bardzo dziękuję), które poradziły mi zapoznanie się
z książką pani Sheryl Agrov.
Początkowo dość sceptycznie podeszłam do tej publikacji - Kolejny dziwny poradnik. Po przeczytaniu całości okazało się, że autorka jest równocześnie odtwórcza, jak i oryginalna
w swoich poglądach. Tekst jest zabawny i lekko się go czyta, choć w chwili, gdy stykasz się
z radą dotyczącą konieczności posiadania oddzielnych łazienek możesz poczuć się zbita
z tropu ;)
Według mnie świetna książka, bo nie tylko rzuca ogólnikowymi hasłami w stylu "musisz mieć własne zainteresowania", ale także pokazuje jak to można osiągnąć, kiedy doszło się już do punktu w życiu, w którym twoim głównym zainteresowaniem jest twój facet (i dziecko).
Polecam nawet jeśli nie chcesz zmieniać swojego związku. Przyjemna i pouczająca lektura.
Zresztą warto wyrobić sobie na temat tej książki własne zdanie, bo już kilkakrotnie spotkałam się z jej recenzjami - i tymi na plus i tymi na minus.
Na pewno będzie śmiesznie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz