niedziela, 24 lutego 2013

Czekoladowe ciastka owsiane

Dopadł mnie depresyjny nastrój. A nic nie poradzę - na zły humor najlepsza jest czekolada.
W wersji udającej zdrową mogę przedstawić...

CZEKOLADOWE CIASTKA OWSIANE:
 20 dag płatków owsianych
10 dag cukru
1x jajko
20 dag masła
garść rodzynek
1/2 szklanki mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
2x łyżka kakao


















Bardzo podobny przepis wrzuciłam tu w listopadzie (ciastka owsiane), różnica w smaku jest jednak dość znaczna.
Masło rozpuść w małym garnuszku, dodaj wszystkie składniki i dokładnie wymieszaj. Na papierze do pieczenia układaj małe kupki ciasta - wielkość dowolna. W zależności od niej piecz ciastka przez 20-30 min. w temperaturze 180 stopni. Bardzo dobre na zimno i na ciepło.
Z podanej porcji wychodzi około 20 sporych ciasteczek, więc jeśli nie oczekujesz gości lepiej zrób je z połowy porcji - ja tak nie zrobiłam i zjadłam je wszystkie ;)
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz