czwartek, 3 stycznia 2013

Wątróbka z sosem musztardowym

Ostatnim zamieszczonym tu przepisem na obiad tak się rozkręciłam, że postanowiłam po raz kolejny sięgnąć po klasykę.

WĄTRÓBKA Z SOSEM MUSZTARDOWYM

200g wątróbki z indyka lub kurczaka
3x łyżeczka musztardy
1/2 łyżeczki mąki
1x cebula
2x łyżka oleju



















Cebulę obierz i pokrój w kostkę. Na patelnię wlej olej i zeszklij na nim cebulkę. Wątróbkę umyj w zimnej wodzie, pokrój w paseczki i wrzuć na patelnie. Pomieszaj, przykryj pokrywką i podduszaj około 5 - 7 min. Do niewielkiego naczynia włóż musztardę i mąkę - dokładnie wymieszaj, dodaj około 4 łyżki zimnej wody i ponownie dokładnie wymieszaj. Dadaj do wątróbki z cebulką. Całość wymieszaj i pozostaw na ogniu jeszcze dwie minuty. Wyłącz podgrzewanie i przykryj całość pokrywką :) Masz teraz trochę czasu, żeby przygotować dodatki do obiadu. Ja podawałam mięso z ziemniaczanym pire i sałatką z kapusty pekińskiej.
Polecam :)
Jako rekomendację dodam, że mój wielce wybredny mąż sam z siebie (co się nie zdarza zbyt często) rzucił na temat tego dania komplement - Ale był dzisiaj dobry obiad... 
Widzisz? Dobry obiad :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz