środa, 2 stycznia 2013

"Kacperiada" Grzegorz Kasdepke

Macie dzieci? 
Jeśli tak wśród książek goszczących na waszej półce nie może zabraknąć Kacperiady
Jeśli nie, to pędźcie do najbliższej biblioteki - tę książkę warto przeczytać chociaż raz, bez względu na wiek.

Z twórczością Grzegorza Kasdepke po raz pierwszy zetknęłam się jakieś pięć lat temu i od tego czasu jestem jego wielką fanką. Kacperiada to jedna z moich ulubionych książek tego autora. Chociaż Kasdepke wydał naprawdę wiele tytułów to ten polecam szczególnie. Dlatego że wewnątrz książki znajdziecie naprawdę dobry tekst. I dla dzieci, i dla dorosłych. Czytając Kacperiadę prawie bez przerwy się śmiałam i raz po raz czytałam fragment mężowi.
Moi drodzy! Pora zaznajomić się z Kacprem i jego tatą. Polecam!

A dla tych, których nie zaciekawił mój opis przygotowałam parę linków:
Kacperiada według Onet.pl
Kacpariada na stronce Epiku (nowsza okładka)
Spotkanie z Kacprem w wersji audio

A na deser oficjalna stronka Grzegorza Kasdepke. Poczytajcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz