środa, 31 października 2012

Kurczak curry ze szpinakiem

Ostatnio wspominałam coś o świeżych produktach :) o zgrozo! zaproponowałam wam wtedy danie z mrożonki :) Tym razem nie popełnię takiego faux pas.

KURCZAK CURRY ZE SZPINAKIEM
-->
200 g piersi z kurczaka
1 pęczek świeżego szpinak
3 łyżeczki przyprawy typu curry
2 ząbki czosnku
1/2 szklanki mleka
2 łyżki masła
2 łyżki oleju
sól, pieprz
160 g makaronu

Ten przepis inspirowany jest moim ulubionym obiadem z czasów uczelni. Na przerwach często chodziłam właśnie na coś w tym stylu, a później kiedy już przestałam tak często tam bywać postanowiłam odtworzyć przepis w domu.
Kurczaka kroisz w kostkę i wrzucasz na rozgrzany olej. Podsmażasz, aż do uzyskania lekko złotego koloru, następnie dodajesz pokrojone drobno ząbki czosnku, zalewasz mlekiem. Czekasz, aż mleko zacznie się gotować – wtedy dodajesz szpinak (pamiętaj, aby go wcześniej bardzo dokładnie umyć!). Przyprawiasz: curry, sól, pieprz, masło. Mieszasz. Gotujesz na małym ogniu jeszcze około 5 min.
Podawaj z makaronem! Pysznota!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz